Brödbak igen

Japp, jag ska strax baka scones till mig och Andreas. Ska bli spännande att se om de blir lika goda som de han brukar göra.

jag kom just hem från gymmet, körde box. Otroligt vad roligt det var och vilken energi jag fick. Jag har varit så trött idag och mått så dåligt över att jag inte kom iväg till gymmet eftersom jag valde att först ta sovmorgon och sen åka till mamma. Vilken ångest det varit eftersom jag bestämt att jag skulle träna idag. Men jag vet, det spelar ingen roll och det gör mig också arg, att jag låter mig trackas ner av mina egna tankar. Det gör inget om jag inte tränar de pass som står i min kalender, de står bara där som en hjälp att organisera mitt liv. Och så här med facit i hand var det faktiskt mycket mysigare att vara trött och seg hemma hos mamma än att genomlida ett träningspass jag inte alls egentligen hade lust med.

Men ialla fall så visade det sig att Andreas skulle spela lite med en kopmis, vilket gav mig en chans att gå ner till gymmet spontant för en gångs skull. och vad mycket roligare det var när jag visste att jag tränade på extra tid. Något som jag gjorde för skoj skull. Och det var verkligen så roligt att köra box, kan inte komma ihåg när jag var på det sist.

Annars har jag haft många tankar idag och jag vet att jag skulle skriva om de sen men jag har inte riktigt sorterat ut de själv än.

Nej ni, nu måste jag ta mig ut i köket, jag hungrar ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0