Ett samtal lönade sig

Fick med posten idag en räkning från mitt mobilabonemnag och jag vet inte varför men jag fick bara för mig att jag skulle ringa och kolla om det gick att ändra på något sätt och vilket klipp jag gjorde. Idag har jag en abonemangskostnad på 199 kronor i månaden + 99 kronor för fria sms och lägg då till att minutavgiften är 69 öre i minuten. Inget jag tidigare funderat på eller lagt någon större energi på för att få sänkt. Men mannen i andra änden gav mig, enligt mig själv, ett kanonerbjudande. Visserligen fick jag binda upp mig på 24 månader till men jag hade ändå inte för avsikt att byta operatör då detta fungerat prickfritt från starten för ca 5 år sedan. Nu betalar jag 149 kronor i månaden som jag får ringa för + 99 för sms tjänsen OCH jag betalar bara 19 öre i minuten en sänkning på 50 öre alltså. Det är många extra minuter att ringa för. OCH inte nog med det, jag fick en telefon också. På köpet. Nice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0