Finaly

Ja ha det var inte jag som gjorde fel. Det var någon himla cookie som ställde till det för mig idag. Men Andreas fixade åt mig så nu har jag fixat lite så att det är en lite finare blogg för er att vila ögonen på.

Dagen idag har varit, hm, hungrig om man kan säga så. Frukosten försvann snabbt och lunchen åt jag redan halv 12. Tidigt. Men den behövdes och efter det tog jag en snabb tupplur innan mamma kom och väckte mig halv 1. Hon har nu sytt gardiner till vårat datarum och de blev jätte fina. Vilken tur att hon kom och fixade de åt mig så att jag kunde springa till gymmet igen.

Sitter nu här medan Andreas lagar mat till mig. Kan man ha det bättre? Sen ska vi äta semlor idag igen och jag ska pröva en med blåbärsgrädde. Tror att det kan vara något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0