Från 0 - 100 och tillbaka igen

Japp så har dagen sett ut. Upp, ner,upp, ner och upp igen. Jag spyr på mig själv för att jag låter mig påverkas av andras dåliga måeende och tar åt mig. Jag kan bara inte få bort alla orättvisa dumma dumma tankar ibland och idag blev det för mycket. Jag kunde inte hålla tillbaka de förbaskade dumma tårarna som är så ovälkomna. Men det blev trots allt en mycket bra dag. Andreas och jag åt lunch med pappa på papas tapas innan jag for till jobbet. Helt okej att jobba trots att det inte var 100% - igt men det gör inget.

Nu är jag trött. Sitter och äter rester från gårdagen Nyttig "snabbmat". Känns helt okej :) Andreas är ute i ölens land så jag får hela sängen för mig själv. Ska nog kolla lite sex and the city och somna sedan. Skönt
 
Imorn ska vi shoppa, eller ialla fall Andreas. Jag ska ju försöka spara lite...men jag är så dålig på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0