Kallt

Slog för första gången upp ögonen den här dagen 12 minuter över 7. Varför? Antagligen för att någon som försökte smyga stökade runt i badrummet. Men det gör inget. Det är mysigt att veta att det är någon hemma. Fick en avskedspuss och och la mig till rätta för att somna om. Men det var lättare sagt än gjort. Så jag la mina fötter över sängkanten och upptäckte då att min stökande vän lagt tidningen på sängen åt mig. Kan det bli bättre?

Sitter just och funderar på hur jag ska fortsätta min dag. Ska jag gå till träningen nu 10 eller vänta på yogan som börjar 12. Jag är ju inget fan av det senaste men jag vet att min tränare tycker att det är bra träning. Så jag får se hur skön soffan är mot 10 och bestämma mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0