Lördag

Det är helg och jag är på väg till jobbet. Somnade som en stock igår. Det berode nog mer på altt socker och den uteblivna middageb bågonting annat. Med det var bra det för nu har jag för första gången på länge sovit 8 timmar i sträck.

Vi var alltså och såg Benjamins Buttoms ,nånting, liv. Riktigt bra film som jag rekomenderar starkt. Mer intryck av den kommer senare efter jobbet. 3 härliga timmar var den och både jag pch Andreas var överens om att den inte kändes så lång.

Jag jobbar alltså endast till 4 idag och börjar kvart över 9, lite av en lyx dag med andra ord! Sen i ikväll blir det middag på Grappa och sen sängen igen eftersom plikten kallar imorn igen. Men ingen träning idag, kroppen ska få den vila den så väl förtjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0