Lunch

Vad mycket trevligare det är att äta tillsammans med någon! Stack hem till Sara med en sallad i väskan och åt den tillsammans med henns nyinköpta sallad. GOTT! Och trevligt.


Min goda kycklingsallad med Quinoa och Bulgur


Söta Sara har fått post och det visade sig att hon kom in på den matte kurs hon sökt!

Efter maten hann vi med tusen kort, lite låt lyssnande, en kopp kaffe och bara lite matsmältning innan vi vid tre gav oss iväg ner på stan. Ingen av oss var sugna på klädshopping utan ägnade oss nästan uteslutnade åt heminredningsvaror.

Trots ointresset för kläder shoppade jag en tröja som jag måste säga var rena fyndet. 149:- på H&M och en sådan som jag velat ha en längre tid. Den blir perfekt till mina "nya" slitna jeans






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0