Lyx

Idag ska jag och Andreas få maten lagad. Vi är bjudna på middag och film hos en kompis till Andreas. Detta är lyx. Vad mycket tid vi har tjänat på det. Vi har nu sen Andreas kom hem från jobbet bara legat i sängen och löst korsord. Han är nu i i badrummet och gör sig fin, som om det nu skulle behövas. Men tänk vad bra egentligen om man skulle ha det som rutin att varje vecka laga mat åt andra och själv bli bjuden. slå två flugor i en smäll. Man får maten serverad och kommer iväg hemifrån. Sen får man bjuda tillbaka och då är det lika roligt det för då lagar man mat till någon tillsammans och bara det är ju en höjdpunkt i sig.

Dagen har jag spenderat vid datan för lite shopping. Jag har också städat vårt badrum och gjort mig ett par jeans. Skit snygga blev de. Hittade ett par i garderoben som fortfarande hade prislappen kvar och eftersom jag vet att jag köpte de för sådär 5 månader sen ännu i haft de på mig tänkte jag att rivgärnet kunde få göra sitt.... Så så gick det för mina 1000:- jeans. pepe jeans är det. Ska visa en bild senare.

Nu måste jag gå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0