Middag

Jag har sagt det förrut men jag säger det igen. Det ÄR så mycket trevligare att bjuda över människor på middag. Eller gå bort. Och SPECIELLT en vardag eftersom veckorna annars ser relativt lika ut.

Igår hade vi richard och Hanna på middag här. De fick bolognese, tzatziki, vitt bröd och sallad. Gott! Till det drack vi rött vin. Maten var så god att den lika gärna kunde serverats på en restaurang. Jaghar kommit på att jag verkligen äslakr rödvin i mat. Det blir en speciell smak som jag uppskattar.

Vi spelade ordspelet. Det spel när man ska beskriva ett ord genom att förklara det. Kommer inte ihåg namnet nu... Det är så roligt hur det kan bli ibland när man ska besktriva ett ord man knappt vet vad det är eller när man vet exakt vad det är för ord sin partner beskriver men man kan inte få fram vad det är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0