Mmmm, gott

Jag fick sova lite över en timme medan Andreas både hängde tvätt och lagade mat. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag har dött och hamnat i sambohimlen. Det är så det måste vara...



Den goda wooken som jag blev serverad. Detta var den fjärde och sista såsen i Santa Maria serien och den hamnade på delat andra plats. Det är fortfarande red curry som är den godaste. Mmm, gott detta är just nu min favorit mat och jag njuter varje gång vi äter detta. Det bästa är att det alltid blir rester kvar som vi kan äta dagen efter. Dubbel njutning med andra ord..




Nu ska jag springa till soffan och äta min semla med blåbärsgrädde och dricka min halvdubbla kaffe. Tror semlan har potential till att vara riktigt god. Det gäller ju att variera sig för om jag har förstått saken rätt kommer det blir ett x antal semlor innan den här semelperioden är över

Kommentarer
Postat av: emelie

Snygg blogg =) Hur mås det ikväll då? =)

2009-01-15 @ 20:43:36
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: Claudia

mmm semlor! MUMS :)

2009-01-15 @ 20:48:04
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0