Morgon

En ny dag har grytt, det är pannkaks - och soppdag och jag mår alldeles fantastiskt bra.Vaknade innan tuppen imorse och kom i väg till gymmet som planerat. Spinning. Nu har jag siktet inställt på 14 då det förhoppningsvis blir cirkelträning beroende på vilken form kroppen är i.  Förövrigt så kan jag meddela att det ÄR jobbigt med yoga även om det inte känns där och då. Jag har sådan fruktansvärd träningsverk i muskler jag inte trodde existerade.

Nu ska jag strax masa mig in i duschen innan Sarah kommer. Vi ska vara riktiga datanördar idag....

Måste även gå till affären för att hämta mitt paket som inte hanns med igår. Det glömdes också för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0