Ny vecka

Nu har den här veckan invigts. Första blogginlägget, första frukosten och strax också den första träningen i kroppen. Skönt. Kan dock inte bestämma mig om jag ska gå ner nu på cirkelträningen eller om jag ska träna sen halv 12 på spinning och core. Hm, jag borde jag det första eftersom det andra ska jag träna imorgon bitti och eventuellt ska jag också träna i eftermiddag med Andreas. Men jag får se. Måste känna efter lite.

Jag ska baka idag. Brownie. Himleskt goda hoppas jag. Med massa nötter. Och sen ska jag göra en sallad. Med massa godsaker i. Mmm..gott!

Ne he. Om jag kanske skulle dra på mig mjukisbyxorna och ta mig iväg till träningen. Men har jag lust egentligen? Måste känna efter. Vad vill jag idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0