Pics

Japp, jag har varit duktig idag och försökt fota det mesta. Och inlägget från mamma kom ju fram det med även om det blev dyrt. Hade ingen aning om att det kostade så mycket. 50:- gick det på... men det var det värt och nu vet jag ju att de fungerar.

Lite update med dagen i bilder.



Vi börjar med förmiddagsmellis hos mamma. Lussebullar och goda smoothie. Fick med mig egenplockade smultron och blåbär av mamma som jag ska njuta av imorn till frukost.

Bullarna i ugnen.. torr humorVi fortsatte med brödbak som vi misslyckades totalt med den första plåten men smaken var god. Den andra blev bättre



Mitt fejkande leende säger väl allt om hur mycket jag uppskattade brödet. Skämt åsido. Det VAR gott, jag lovar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0