SHOPPING

Japp, vi hann med en hel del affärer idag. Tuna Park, outlet i Vingåker och Lager 157. Jag hittade nada i vingåker men Andreas hittade desto mer. På vägen hem bestämde vi oss för att åka förbi Lager 157 och tur var väl det för där hittade jag en kläning, en tee, två halsband och lite sovkläder. Tvingade mer eller mindre Andreas att åka förbi Tuna Park på vägen hem och där hittade jag ett skärp som jag så länge velat ha. Ett med nitar på Mq. Så nöjd är jag!

Vi fick maten serverad även idag. Åkte ut till Andreas pappa och fru och blev bjudna på fattiga riddare till Andreas glädje. Själv högg jag in på kyckling vingar och hemmabakt bröd! Gott. Fattiga riddare var gott, men inte som middag tycker jag nog. Vi blev även bjudna på himelskt goda brownie som jag ska baka imorn! Vad roligt, då har jag något att göra!

Ikväll ska jag sätta mig i soffan och kolla på när de avslöjar trolleri. Det blir en lagom kvällsaktivitet. Lite mys i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0