Sista julklappen?

Ja ha.. om två timmar sitter jag på ett café någonstans i staden och öppnar den här julens sista julklapp? Ska träffa Sarah och Madde för julklappsbyte, fika och bio. Mys mys alltså!

Jag har haft helt otroliga dagar. Jag har tagit det så lugnt. Njutit av att få vara hemma med Andreas. Att vi faktiskt haft tid tillsammans som vi inte räknat med. Så härligt underbart. Inte har vi gjort ett dyft mer än levt på socker och avverkat typ 100 filmer. Det bästa med andra ord. Jag har också kommit iväg till gymmet dessa dagar och det har varit så skönt att återigen få lite rutin. Det har ju varit lite hipp som happ med den delen nu emd allt flyttande och jobbande. Men nu så. Så härligt skönt att ha allt på ett och samma ställe. Och faktiskt, allt löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0