Skön kväll

Så, första semlan är äten. Behöver man verkligen äta fler? Hm, jo kanske en eller två. Men med varje semla följer också lite ångest men det hör väl kanske till? Och idag har jag verkligen varit extremt sötsugen. Så efter fikan med semla och middagen har både sorbe och några daimbitar hamnat i min mage följt av två dadlar med choklad. Och inte gick jag någon eftermiddags promenad heller. Fast det gäller ju att prioritera och vem säger nej till en lunch med sin älskade och sen en snabb tupplur innan intervjuen? Inte jag ialla fall, inte idag.

Kvällen skulle man kunna sammanfatta som underbart skön. Avverkat två filmer, riktigt bra var de. Ghost town och Max någonting som hadlade om ett dataspel. Båda är väl värda att se.



Min underbart goda sorbe glass i en lika fin skål

Andreas och jag i tv-soffan

Andreas och jag i tv soffan. Något sega efter film och mat.

Nu ska jag snart borsta mina tänder, krypa ner i sängen och vänta på att min man kommer från duschen så jag kan tvinga honom att lösa lite korsord med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0