Skönt

Okej nu är träningen avklarad, för idag! Skönt värre och roligt var det. Vet inte riktigt var all energi kom ifån, jag var så omotiverad innan jag gick. Men jag har kommit på en sak. Jag måste vara där i sista sekund. Är jag där typ 10 minuter innan hinner jag tappa lusten och då blir träningen tråkig. Jag vill komma dit, slänga in väskan, träna och gå därifrån. That´s it. No more.

Så vad ska jag pyssla med nu då? Ska nog slänga mig i badet, läsa en skvaller tidning, äta lunch och förbereda mig för intervjuen i eftermiddag. Japp, ska på intervju för en butik här i stan. Och beroende på hur det går på den ska jag bestämma mig för hur jag ska göra med skolan. Allt löser sig nog.

Lite bilder från träningen och spining och bodypumpsalen. Shit vad snygg man är alltså när man tränat, svettig och dan.... Sexigt värre--- NOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0