Snart middag

Kom just ut ur duschen och ska strax börja flrvandligen från odjuret till skönheten. Jag ska alltså klistra på lite smink i mitt nyrengjorda ansikte. Vinet är på kylning, jag känner mig nöjd med arbetsdagen och jag är på gott humör. Snart kommer vårat middagssällskap och vi börjar resan mot en förhoppningsvis trevlig kväll.

Stannade på vägen hem för att köpa semlor åt Andreas, jag har aldrig träffat någon som älskar semlor som han gör. Men det är charmigt. Och han är värd alla semlor i världen, inte bara för att han är han utan för att han gör mig till den lyckligaste i hela världen så en semla hit eller dit är han nog mer än värd. Puh, vad jobbigt det är när någon ger så mycket till någon annan med sin blotta närvaro att man inte vet hur man ska visa sin uppskattning och hur mycket det betyder. Vad gör man när orden inte räcker till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0