Sooo mutch I "have" to do

Vakna, det är morgon.

Jag har så mycket att göra idag att jag inte kunde ligga kvar i sängen även om jag trott att jag för en gångs skull skulleh akunnat somna om. Men direkt jag vaknade tillav Andreas underbara hejdå började tankarna snurra och jag insåg att det är lika bra att kasta benen över sängkanten och ta tar i sysslorna så kanske jag kan lägga mig igen sen. Ja jag vet att jag inte måste göra dessa saker men det är de kraven jag har på mig själv i dag.

Så till att börja med.
1.Lägga in tvätt
2.Göra kebabsåser till kvällen
3.Bädda om
4. Dammsuga, damma överallt och eventuellet även tvätta golven
5. Torka av och snygga till överallt
7. Skriva shoppinglistan klar

Japp det var det tråkiga eller ialla fall mindre "roliga måste" sakerna

De roliga sakerna eller ialla fall mindre tråkiga är:

1. Sätta ihop kaffe maskinen
2. Måla mina naglar
3. Gå till gymmet
4. Handla mat
5. Lägga öl och vin på kylning i kylskåpet

Nej dags att kicka igång så kanske jag kan själa till mig någon timmes sömn under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0