Trött

Vilken dag... Är så slut nu. Lite bakis och med alldeles för lite sömn är det lätt att förstå varför dagen på jobbet idag kändes tung, låååång och allmänt hemlängtande. Men nu tillhör den det förflutna och det känns skönt.

Hade en fantastiskt rolig kväll igår med ett fantastiskt roligt sällskap. Andras, jag ,Richard och Hanna var och åt middag på Grappa och sedan tog vi oss vidare till Bishop för att avsluta hela kvällen hemma hos oss. Och jag trot alla tyckte det var trevligt. Dock är jag så trött nu att jag inte orkar skriva med så jag låter bilderna få tala sitt eget språk.



Jätte god mat åt jag. Blev super mätt och som grädde på moset avslutade vi med en underbart god efterrätt;pecanpaj. Mmm, I like



Det trevliga sällskapet

Jag och Andreas



Vi drack oss lite onyktra på Bishop.



Så här puttenutiga är vi



Och så här glad blev jag av hela kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0