Vad gör jag uppe?

Ja det är en bra fråga det. Jag är inte hungrig, inte drömt några mardrömmar eller vaknat av något ljud. Jag vet faktiskt inte. Men när jag vaknade hade jag legat halvt vaken ganska länge så jag vet inte. Jag känner mig inte särkilt fundersam eller orolig över något. Så antagligen har jag bara inte ro att sova eller så är min kropp tillräckligt utvilad. Tråkigt, för jag både vill och behöver sova nu.

Men eftersom jag ändå är vaken så tänkte jag faktiskt så tyst som det går städa upp i köket. Tänka vad skönt sen när jag går upp igen, för jag tänker sova mer, och allt är klart. Ingen disk så lång ögat kan nå.

Time to clean the kitchen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0