Vardagslyx

Igår åt jag och Andreas en underbar middag. En STOR sallad med bland annat avocado, fikon och olika sorters torkar kött som pharma. Till det pesto och fetaost. Lite rött vin satte pricken över iét.

Jag vet inte, men just nu är det så många tankar i mitt huvud och jag vill inte dela med mig av de. Ibland får man niog acceptera att det självklara inte är så självklart när allt kommer till. Alla är olika så är det bara men det gör mig skräckslagen att du inte vill veta vem jag är på riktigt när det enda jag vill är att vara med dig, forever and ever och du stöter bort mig som om jag var sjuk på något sätt.

Nej fy vad jobbigt allt har varit på sista tiden. KAOS, verkligen. Det bara fladdrar omkring däruppe och jag kan inte riktigt sortera ut dessa miljarder tankar. Men som alltid så reser jag mig och borstar bort de sista smulorna från mina axlar. Jag kan inte tvinga mig på någon. Det är så det är.

Ja ha. Livet. Det var tydligen inte dans på rosor.

Nu ska jag som vanligt ta tag i mitt liv under en timmes tid. Det är jag inte alls motiverad för. Vill bara bli klar där. Nu på en gång! Men jag antar att det kommer ta några månader till även om jag känner att det blir allt lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0