Vill ha

Sprang ner på stan i förmiddags för att få vår böteslapp fixad och det gick smidigt och lätt. Tanten bakom disken var super snäll och gav oss gratis parkering till 1 februari så där tjänade vi typ en vecka! Tack för det!

Eftersom jag hade hela dagen på mig till att göra nada sprang jag in på Gina Tricot för att kolla lite. Och vad mycket fint de har fått in nu till våren. Jag vill ha en persikofärgad tröja, ett par ljusgrönmelerade shnos och en så underbart snygg svart vippig kjol. Men jag shoppade ingenting. Jag var så duktig som stod emot impulsen att ta fram mitt kort och låta det dras genom kortläsaren. Jag försöker faktiskt spara lite pengar. Jag vet inte riktigt vad det är jag sparar men jag känner att jag varit så impulsiv på senaste att det är dags att låta kortet vila lite. Jag har massa kläder. 5 överfulla garderober, mer än hälften har jag inte använt på säkert 1 år och mycket är endast använt några få gånger. Det finns till och med (hemska tanke) kläder som har prislapp kvar och som är helt oanvända alltså. Men det är så lätt att bli hemma blind att man inte ser vad det är som gömmer sig där inne. Guldkornen som ligger långt ner i högarna. Nej nu ska jag absolut inte shoppa något som minst två veckor. Det är mitt löfte till mig själv. Och ju mindre jag shoppar nu desto med har jag att spendera i stockholm. När Andreas och jag åker dit i slutet av februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0