Vinterland

Men vad är det för väder som kommit till stan? helt fel. Igår hade jag på mig en tunnare jacka som jag längtat efter så. Men idag hängs den in, långt i garderoben. Det är typiskt! Vad gör snön här idag? Varför hade vi inte någon snö under julen? Då den som mest är önskad?

Den hemlagade kebaben igår var så god! Mycket godare än köpt och nyttigare! Riktigt roligt var det. Vi blev både mätta och trötta av maten, alkoholen och godiset så innan klockan slog 10 låg vi i sängen och 50% av oss sov och det var inte jag.... Men det är ganska mysigt det där egentligen.

Nej nu ska vi strax ge oss iväg i det vinterkalla vädret och ta oss ner till gymmet. Idag är det en hurtig dag... time to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0