Yoga

Eftersom natten blev så konstig och så lite sömn kände jag mig inte riktigt iform för någon hårdare träning idag. Men som alltid vill jag ner till gymmet så jag tänkte att jag kunde pröva yoga för en gångs skull. Jag vet också att jag behöver stretcha ut kroppen så det var nog bra. Visst det är skönt med yoga men inte så mycket mer än så faktiskt. Tycker inte att det ger någon träning. Jag var ju inte direkt slut i kroppen efter. Men mentalt var det nog bra för både kropp och själ.



Här skulle jag mer än gärna spendera några yogatimmar. Det är faktiskt lite av en dröm jag har, att åka på semester till en härlig anläggning för träning, massage och god mat i ett varmt härligt stimulernade land. Jag skulle stormtrivas. Gå upp tidigt tidigt för att väcka kroppen till liv med rörelseövningar, äta frukost, köra ett litet hårdare passa. Äta lunch, bada, sola, dyka, promenera och avsluta dagen med middag, massage och någon fin drink. Däremellan ska det finns tid för shopping, upptäcktsresor av landet, besöka lokalbefolkningen och mycket egen tid till läsning. Det ska vara en ren häsloresa för kropp och själ och tillfredställa alla behov. Lukt, doft,smak, hörsel och det femte hemliga sinnnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0