zzzz och hosta

Måndag igen. Men för mig har veckodagarna inge betydelse. Det blir nog lite så när jag jobbar varje helg. Fast det gör mig inget. Jag försöker njuta av helgerna ändå. Men vad gör jag då uppe om jag är ledig idag? Jag ska på mitt veckosamtal. Låta hjärnan få sin motion. Och jag är väl i ärlighetens namn inte så där jatte nöjd med veckan som gott. MEN, det kunde ha varit värre. Det är ju alltid något ialla fall.

Är sååå trött just nu och natten spenderade jag hostande och snorande. Tur så har jag inte ont i halsen ialla fall så jag behöver inte vara hemma utan kan åka och träna, och det mina damer och herrar gör mig lycklig.

Frukost strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0