Det snurrar

Allt går så fort just nu. det var nyss helg och jag längtade så efter min lediga tisdag.. Och nu har den passerat och det är redan onsdag och jobbet för idag är avklarat... Vet inte riktigt vad det är som händer med tiden bara rinner iväg.

Gårdagen spenderades hemma i godan ro med en bok efter en skönt träningspass. Och när Andreas kom hem blev det IKEA och en powewalk innan det var dags att sova. Hann även trycka i mig lunch, fika, rester av Andreas kebab till mellis samt melon och till middag pizza rester. Jag vet inte riktigt vad det är men om jag inte visste bättre skulle jag kunna tro att jag är gravid ( alltså jag är INTE det) men så som jag åt igår och så hungrig jag var samtidigt som jag mådde så illa så kan man ju börja fundera. Men idag är allt som vanligt igen :)

Skulle egentligen gått ut och ätit idag men eftersom vädret är som det är ställdes det in och jag bjäd in mig själv på middag istället eftersom jag inte vill vara själv hemma då Andreas ska åka och fiska.

Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Kanske skulle jag vara lite vuxen och åka och handla tråkigs saker som tandkräm och liknande... Suck, trisst! Men det måste ju göras....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0