En ledig dag

En eldig dag har jag på över en veckan och den tänker jag ta vara på. Sov faktiskt länge idag. Ända till halv 9 och det är ju inte allt för vanligt så det var välkommet. Snörde på mig skorna och hoppa i träningskläderna för en powerwalk. GIck inte så jätte långt eftersom jag var tvungen att hinna få i mig lite frukost innan den funktionella träninge  börjar klockan 10. Det fick bli massa frukt och bär till frukost, kaffe och yoghurt! Alldeles färska bär från skogen som Andreas plockade igår! Lyx om något!

Får se vad dagen har att erbjuda. Ska kanske ut och äta ikväll men regnar det så vette katten alltså. Kanske skulle vi ha en lunchdejt istället. Ja ja får se hur allt löser sig. Att man är så himla väderberoende alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0