Gomorgon!

Gud så tidigt det är. Och varmt och klibbigt trots att det ligger regn i luften. Måste snart gå ner till bilen och åka till jobbet. Känner inte alls att jag vill det idag. Har jobbat en vecka i sträck, den enda vekcan jag egentligen skulle varit ledig.... Så nu längtar jag så tills klockan bli 2 och jag får vara ledig tills på onsdag klockan 6...

Provade den nya indiska restaurangen igår och det var gott men inte så där wow. Väldigt speciellt och det är kankse därför det kändes så konstigt. Ska ialla fall ge det en till chans föär tallriken var tom och det är ju gott betyg. Prövade även min kaka som är gjort på Lima,blåbär,choklad, kesella (vanilj,jordgubb) mascarpone. Också väldigt speciell men väldigt väldigt god!

Nu måste jag rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0