Okej so far so good

Pust, vad dagarna går. Det är redan onsdag... Och vad länge sen det var jag skrev av mig. Men det beror till stor del på att min telefon är trasig och därmed också min kamera så därför blir det lite slött just nu.

Hade en underbar dag igår med Andreas. Verkligen länge sen allt kändes så bra. I både kropp och själ. Vi startade dagen med sovmorgon och åt sedan en stor frukost på stan som följdes av rolig shopping och lunch på tingsgården. Därefter tog vi en tupplus och åkte sedan och handlade och efter det blev det lite öl och korvgrillning. Ja hela dagen var verkligen bra! Vi såg även änglar och demoner och jag är verkligen imponerad! Den är lite seg men det gör inget för jag tycker det är så coolt att man kan göra en film på det viset. Den som skrivit den måste ju själv vara ett geni och veta allt. Rekommenderas starkt!

Nu har jag just slutat jobbet och ska strax kasta på mig träningskläder för att ge mig ut och jogga. Klockan fem är det middag hos Andreas pappa och sen kanske det blir en sväng på stan beroende på hur länge vi blir där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0