Oväder!

Vilken morgon det är här utanför mitt fönster! Regnet står som spön i backen och det verkar inte finnas någon hejd. Himlen är totalt grå och fy så hemskt det är ute! Synd att jag inte jobbar nu på dagen. Hade varit mycket mysigare att sitta framför en film i soffan ikväll.... Men men. Får blir en annan dag. Kanske skulle jag ta och sätta på en film nu istället? Jag är ju ändå vaken och så mycket finns det ju inte att hitta på när det är som det är.

Sov ialla fall super bra inatt. Ända från halv 12 till 7 imorse så det får nog räknas som godkänt men jag hoppas att jag lyckas blunda någon timme till idag annars kommer det bli jobbigt ikväll på jobbet.

Ne he, nu ska jag nog kolla vädret i helgen då jag hoppas på SOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0