Aj aj!

Är sjukt stel i kroppen! Herregud vad det gör ont i mina ben. Hade lite ont i går men efter spinningen är jag verkligen körd. Och Hanna och jag som ska vara med i löpgruppen idag... Hur ska det gå? Kanske att vi får hoppa det och köra ett spinnigpass eller bodypump istället för det här är inte skönt. Ska ta en liten promenad nu tänkte jag för att se om det lättar upp lite.

Har åter igen en dag utan planer.

Min älskling sa igår i ett svagt ögonblick att vi kanske skulle gå på bio idag. Viket gjorde mig lite orolig. Undrar egentligen vad som hände där på operationsbordet(?) eftersom han aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, uppskattat ett biobesök. Denn avsky för bio har resulterat i att vi varit på bio en enda gång under vår tid tillsammans. Ja och det är inte mitt bästa minne från bio kan jag ju säga. Bara klagande och suckande och stånkande.... Hahah var det inte stolarna som det var fel på störde han sig på något eller någon annan i biosalongen.

Men jag kryper gärna in i mörkret på bio ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0