Att ge efter och tro

Att ge efter för den där starka känslan och tro på den sanning som serveras är svårare än att lita på lögner. Jag måste våga landa i det som är nu. På den sanning som sägs. Och som är sannigen. Varför vänder jag en sanning till en lögn? Jag måste tro på mig själv och på den känsla som jag har där längst in.

Jag måste ge efter och våga landa i den kärlek som jag vet finns. Den kärlek som bubblar över varje gång du ser på mig. Jag kan se att du älskar mig, för den jag är, ändå tvivlar jag på min förmåga att bara vara jag. Men om jag lyckats fånga en man som jag tidigare trodde var för underbar för att existera på riktigt måste jag också vara speciell. Jag är utvald och jag är så oerhört tacksam för det.

Jag är helt sjukt förälskad i ditt leende. Blir helt varm i kroppen när du ler. En tanke på dig när som helst får fjärilarna att dansa igen. Skogens troll smög omkring och tissla att det är galenskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0