Borta bra men hemma bäst.. eller?

Åh, jag har haft så härliga dagar i Värmland! Tänk vad fort man vänjer sig vid att leva utan vatten och toa. Men vad gör det när man öppnar dörren och utanför ser man skog och vatten. Inte en människa så långt ögat kan nå. Kunde gå direkt ut och bada och bara hoppa i bikinin och sedan äta frukost på gräsmattan i morgonsolen! Kan man ha det bättre egentligen?

Trots den stekande solen i helgen gick både och hemresan riktigt bra! Vi var hemma runt 5 någongång och sedan har det bara varit tvätt och doning här hemma. Nu har jag just avnjutit en underbart god pastasallad på balkongen och ska strax mumsa i mig en snikersglass. Det gäller att passa på. För imorn är det gymmet som väntar och promenad. Nu har halsen äntligen gett med sig och jag vill bara ner och träna. Det ska bli så härligt. Och då kan jag äta både en och två glassar utan att ens tänka på det! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0