Det är helg

Det är tid att njuta av helgen. Det är fredag och dagen har gått bra och fort. Gick riktigt bra att jobba! Fort gick det också och det är ju alltid ett plus!

Kom hem till ett tyst hem. Min älskling sover som en stock och jag låter honom sova tills han vaknar, han behöver nog det. Själv är jag inte ett dugg trött. Vill nog kanske gå ner och träna lite senare men det skulle vara så mycket lättare om jag slapp gå själv. Kanske vill Hanna med. Annars får jag se hur det blir med den saken. By the way, vad har hänt med solen? Är det inte sommar det ska vara i juni?

Det är helg, vad ska hända i helgen.... Ingen aning faktiskt. Hade ju en massa planer men inte några som går att genomföra. Blir vi hemma hela helgen tror jag att det blir vilsta marknad imorgon med Lenita om vädret tillåter.

Nu ska jag slappa lite och läsa min roliga bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0