Dumma hals!

Jag är ledig idag, äntligen efter att ha jobbar 4 dagar sjuk. Halsen vill inte ge med sig och därför har jag bokat tid hos läkaren så där ska jag vara klockan 10. Innan dess ska jag dock hinna med mitt samta. Förstår dock inte vad jag gör uppe nu? Jag kommer ju vara super trött sen. Är redan super trött men vill inte sova... Dålig combo. Är nog kanske lite hungrig tror jag.

Det gick ialla fall bra att jobba oc jag ska trots min förskylning försöka njuta av dessa två lediga dagar. Sen jobbar jag två men sen åker vi äntligen till värmland! Så härligt! Det är något jag verkligen längtat efter så det ska bli så skönt att bara vara två dygn!

Nu kickar vi igång dagen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0