En verklig oväntad dag

Har inte sovit en blund sen jag gick upp.... Har istället kört Stockholm fram och tillbaka och stannade till och åt en underbart god lunch på Taxingeslott på vägen hem. Mysigt.

Kom just innanför dörren och har kastat i mig lite mellis och nu ska jag dra på mig träningskläder. Sen hämta Andreas och efter det äntligen kanske lite lugn.

Till middag idag blir det de rester vi skulle ha kalasat på igår men då blev vi istället bjudna på korvgrillning hos Hanna och Rickard. Verkligen super mysigt! Tänk så skönt att slippa ensigång värma maten. Bara äta och sen njuta av gott sällskpa och lämna disken åt någon annan. Det är lyx om något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0