??

Hur kan man i huvudtaget sätta en vänskap som ett ultimatum för att få sin vilja igenom? Det här var ju bara ytterligare en sak att lägg på min axlar. Tur att jag känner dig så bra som jag gör annars hade jag sagt upp vår relation på en gång. Precis nu.

Idag har haf haft en bra och dålig dag. Det har varit så mycket nu bara. Allt på samma gång och med det kommer tankar som gör att sömnen vägrar infinna sig. Och utan sömn blir man trött och orkelös så idag orkade jag inte stå emot längre utan bröt totalt ihop i gråt. Men det är skönt att gråta det lättar på trycket.

Så kvällens planer om Papas Tapas blev lite ombokade och istället ordnade Andreas värsta mysiga kvällen för mig. Han handlade massa massa skaldjur och till det blir det goda ostar och gott varmt bröd. Mums!

Så skönt älskade du att du låter mig hållas just nu. Dina ord är så sanna. Det är lätt att lyssna och förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0