Flygande dag

Oj vad gårdagen gick fort. Hade inga planer alls på morgonen och helt plötsligt var jag fullbokad och fick stressa till jobbet!

Tog mig en promenad ner till vattnet för att sätta mig och läsa och skickade ett mess till Lenita som resulterade i att jag rusade hem och iväg till Lina. Oförberett men ack så skönt. Så roligt att se och prata med denna höggravida kvinna. Gud vad jag tycker att gravida kvinnor ät vackra och Lina är inget undantag. Det liksom lyser lite extra kring dessa människor!


Efter besöket fick jag springa upp för mina trappor och slänga på mig jobbkläder och sedan ner till bilen igen så det blev ingen lunch... Men egentligen, vad gör det om hundra år? Var hemma igen efter 23... och då stupade jag i säng!


Nu har jag just ätit frukost efter en skön morgonpromenad och ska strax iväg till jobbet igen. Jobbar ända till 17 men efter det bär det av till värmland! Som jag har längtat!! Ska blir så roligt.

Så trevlig helg och på återseeende!

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Haha, du är rolig du, men tack ;) Även om det inte känns som om jag lyser just nu!! Hoppas det gick bra att jobba i värmen. Pussar o kramar i massor

2009-06-29 @ 11:22:09
URL: http://finalinapina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0