Godmorgon

Fy vad dåligt jag mår! Ont i halsen som bara den, snuvig och huvudont! Tusan också! Jag har inte tid med någon dum förskylning!

Jobbade sent igår och börjar tidigt idag. Men det är självvalt eftersom jag ska iväg på en midsommarfest i eftermiddag/kväll. Ska bli mysigt. Verkligen jätte roligt faktiskt och möjligheten att få följa med lättade mitt sinne så otroligt. Har kännt mig lite "instängd" och behöver landet och få klä mig lite fint. Tack rara för möjligheten till det tack vare hjälp på jobbet!

Innan jag svirar om ska jag strax hoppa i arbetskläderna och ge mig av till jobbet och vara där till 5... Hem och fixa mig snabbt som attan och sen iväg!

Hinner kanske pussa min älskling lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0