Godmorgon regn

Godmorgon torsdag!

Jag är helt dagvild och trode det var torsdag igår och söndag idag... Men det är ju söndag för mig eftersom jag jobbat hela helgen och efter. Och imorn är det alltså måndag men fredag också för jag jobbar bara imorn och sen är jag ledig helgen.

Idag har jag inte så mycket inplanerat. Andreas ska ta ut någoting från operationen och jag ska försöka träffa Sarah några timmar.... Sen kanske jag skulle utmana mig själv att gå till gymmet.... VI får se hur det blir med den saken.....

Jag tror jag hoppar över stan idag. Känns inte helt hundra igen och det är onödigt att dyka igen då jag äntligen börjat komma till ytan.

Så idag tar jag vädret till ursäkt och myser runt i skön sköna kläder och gör det som regn är till för; njuter inomhus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0