Härligt!

Det är så härligt med sol! Vilken energi jag får! Vill bara le mot hela världen och låta de veta hur skön solen är.. som om ni inte vet det? :)

Sov länge idag och när jag väl steg upp har det gått i ett rasande tempo. Har hunnit med en massa bra saker men även hunnit njuta av solen några timmar på förmiddagen. Har hunnit med att träna och haft besök av mamma, syster, Romina och nu innan läggdags Hanna! Det är tur att det går att utnyttja kvällarna nu för dagarna känns ibland alldeles för korta.

Nu väntar snart sängen men det är så varmt att sova så jag vill helst inte lägga mig! Fast det vore ju bra att sova innan midnatt någon dag...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Visst blie man som en helt annan människa när det är fint väder!? UNDERBART! =D

2009-07-04 @ 12:30:05
URL: http://tylerochquentin.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0