Hembagarn´

Åt en riktigt god lunch idag på ett café i Katrineholm. Tror det hette Hembagarn´. Blev riktigt missnöjd med personalen då servisen var urusel men mackan som jag fick fixad till mig efter många om och men överträffade alla förväntningar och var värd varenda krona.. Me jag anser att om man har ett yrke där kunden är A och O ska inte en enkel fråga få chefen att skrika på sina anställda så att kunden hör och sen snäsa och ryta bara för jag frågade om jag kunde få ett annat bröd med salami och brie på. Men hon hade minsann inte tid att skiva mer salami och då frågade jag om pharma istället och det hade de ju uppskivat men vilka suckar och stön det blev innan min macka var klar att äta....



Blev sittandes på cafét ett bra tag och planerade lite för sommaren samt läste en bok.

Katrineholm bjöd inte på någon bra shopping men jag hittade ett fint nagellack.



 och innan vi åkte imorse hann jag tvinga med Andreas till MQ där jag fyndande en sjal för halva priset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0