Inte helt oväntat

Dagen idag har gått fort men jag drabbades av något som jag bara varit med om en gång tidigare. Jag miste synen och fick svimattacker och huvudverk som inte är av denna värld. Men med tanke på hur jag mått den sista veckan och morgonens trötthet var det inte helt oväntat och jag kan se mönstret från förra gången. Men det gör det inte trevligare för det. Det är riktigt läskigt att inte se och att känna att hela världen snurrar och samtidigt sköta sitt jobb och låtsas som inget. Tur att jag ialla fall såg på ett öga lite grann annars hade jag varit tvungen att sjukskriva mig och då hade de inte varit nådiga mot mig...Jag spelar bra måste jag säga för det var nog inte många som verkligen uppfattade hur dålgit det var. Jag skulle ha kunnat börjat gråta och hade jag varit hemma hade jag lagt mig ner i sängen och vägrar lyfta ett finger. Det bevisar ju bara hur mycket som går att göra på ren vilja.

Tack snälla rara ängel för att du är så gullg. För att du tänkte på mig. Ge mig näring, och med den omtanke, bara sådär.Tänk att det finns de som är så söta så att hjärtat tar ett dubbelhopp. Kände bara att jag idag inte kunde visa min uppskattning nog. Nu känns det dock lite lättare och huvudverken börjar ge med sig efter typ 6 ipren 2 alvedon och en bafusin eller vad de nu heter. Inte klokt egentligen.

Sitter nu och tar igen mig lite. Snart kommer våra gäster och jag tackar gud för att jag förberedde allt igår. Så nu var det bara lite finjusteringar kvar och lite dressing och dukning som skulle göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0