Konstigt

Trots att jag inte kunde sova igår steg jag upp efter 4,5 timmars sömn klockan 7:05. Sedan dess har jag hunnit baka en tacopaj och nu står kladdkaka på schemat. Middagen tills imorn. Men eftersom vår lägenhet blir så fruktansvärt varm den här tiden på året och både jag och Andreas slutar 5 förbereder jag idag. Så imorn är det bara in med pajen i ugnen och så är det klart. Ingen disk och inget stress! Skönt.

Det är konstigt att jag inte är tröttare än vad jag är. Men det är så jag fungerar. När jag vet att jag har något jag ska göra under dagen vill jag upp och få det gjort så att jag sen kan ägna mig åt det jag känner för. Har dock en del viktiga samtal att ringa idag så det är bäst jag letar reda på det där kladdkakereceptet och sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0