Kurrar

Vaknade på tok för tidigt denna dag då jag har en lååång dag framför mig. Men magen kurrar och jag ska se till att få i mig en ordentlig frukost. Gårdagens "nyttiga" dag har satt sina spår och jag saknar mat i kroppen. Det blev mycket frukt och grönskaer igår och det kännsi dag. Visst är det bara bra med nyttigheter med de mättar bara för stunden och snart är du lika hungrig igen. Så lite potatis eller bröd hade inte skadat till lunchen ialla fall... Ja ja det var gårdagens problem det men idag måste jag se till att hitta någon bra lunch i Katrineholm då det är där jag ska spendera mig dag....

Andreas ska opereras idag. I katrineholm av alla ställen. Vad ska jag göra där? Finns det något att göra? Hm.... Han ska få sin nässkiljevägg opererad då den gör att han inte kan andas och under själva operationen måste han vara nedsövd så därför måste jag vara med för att sedan köra hem. Men det gör mig ingenting. Men det hade ju inte skadat om det varit o STHLM, där finns det ialla fall något att roa sig med under tiden, för det tar ju några timmar... Je je... Huvudsaken är att min älskling blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0