Roligt

Tänk hur saker sprider sig som ringar på vattnet. Den ena leder till det andra och vips så är en lite sak en stor. Både på gott och ont. Kollade min statistik just, det är inte ofta jag gör det, och blev possitivt överraskad. Ni är många som följer mig vardag. Långt många fler än jag trodde. Vad roligt! Men läskigt också då jag absolut inte har en aning vilka mer än hälften är... Och jag skriver ju direkt från hjärtat och det som ligger längst fram på näthinnan just nu. Men det är ju därför jag har min blogg, dels för att rensa mina hjärna och sortera bland alla tankar men också för att jag älskar att skriva och för att jag hoppas att någon där ute känner igen sig i min varadag och ser att det går att leva ett underbart liv trots att det inte alltid är en dans på rosor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0