Så härligt

Spinningen gick bra, maten var god och besöket hos Andreas mamma trevligt. Hela dagen har varit härlig och den lilla ångest som försökte tränga sig på efter middagen försvann genom stor vilja men också med hjälp av Andreas. Allt är så mycket lättare nu när jag vågar säga som det är och ventilera mina tankar och känslor.

Först blev jag panikslagen över att det återigen blev kaos inne i min kropp och att den djävul som hållit sig borta återigen satt på min axel. Men det är egentligen inte så konstigt att det blev så idag. Det har varit så mycket nu på sista tiden och gårdagen blev kanske lite pricken över i:et. Men eftersom det gick så lätt att stå emot så är ingen större skada skedd utan jag har bara blivit lite starkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0