Sådär

Så, nu har jag äntligen haft en relativt bra dag med lite skratt och inte bara dumma tankar. Jag tappar massa hår till följd av detta mående men nu ska det förhoppningsvis bli bättre, det är ju fredag imorn....

Har spenderat en stor del av dagen med Sarah. Och vi tog en svän gpå stan, en snabb en. En timme eller så och när jag ska åka hem träffar jag nästan hela min familj. Bara syster som fattas. Det är inte direkt svårt att samla släkten. Bara att se de gjorde mitt sinne lättare. Bara att veta att de är en del av mig. Men att spendera en glassstund med det var lite mer än jag mäktade med idag. Det fanna inte plats för glass och jag hade redan lite längtan hem igen. Men nästa gång jäklar ska jag utmana mig själv ytterligare.


Kom just hem från träningen, Afro och Core. Men det känns fortfarande inte helt hundra på träningen men tack vare Hanna kommer jag ialla fall dit och det sägs ju att man ska upp på hästryggen på en gång om man ramlat av. Så det är bara att pressa sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0