Skönt

Så där då. Ännu en arbetskväll till ända! Och jag är trots min onda hals och febriga kropp inte ens trött! Känner mig lite sliten i kroppen och så men inte så trött att jag bara vill lägga mig att sova. Är nog lite nervös också eftersom Andreas och Rickard är på väg från Göteborg i skrivande stund i bil där de varit och kollat på ACDC.

Sitter här och dricket lite honungste och kollar på kort sen igår. Det blev inte så många men några ialla fall!



Härliga människor! Och den vackra kvinnan med kransen i håret och mannen bredvid är Andreas pappa och fru.



Min man spelade lite fotboll och kom tillbaka svettig. Tur var det för då fick jag låna hans tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0